Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

divendres, 23 de setembre del 2011

EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Hola, em dic Marc  i faig 6è de Primària. El dia 23 de setembre vaig fer el racó del protagonista.
El meu racó del protagonista el vaig fer de la meva afició que és el futbol perquè per a mi és un esport molt divertit, saludable i esper jugar-hi molt de temps més per ser un bon esportista i jugador de futbol.
M'ha agradat molt fer el racó del protagonista però m'ha fet molta vergonya fer els xuts a porteria, però m'ho he passat molt bé!

                                                                                                         

                                                                                 

1 comentari:

  1. Marc, per ser la primera vegada que feiem el protagonista de la setmana ho has fet molt bé.
    Continúa amb la teva afició i endavant!

    ResponElimina