Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

divendres, 23 de març del 2012

PROTAGONISTA DE LA SETMANA DE 6È B
Hola, em dic Lara i avui 23 de març he set la protagonista de la setmana.
He tocat la guitarra elèctrica amb un amplificador, que serveix per pujar el so de la guitarra i alguns efectes per donar-li  un so diferent.
Avui he tocat " O son doar", "Nothing else mathers", "Enter live", Fito i los Fitipaldis i un solo de Blues.
Vaig tocar durant dos anys amb un professor, però un any després se'n va anar de gira i em vaig canviar de professor. Ara estic amb una professora tocant conjuntament amb un grup de boixos i adults.
Esper tocar millor i poder tocar les cançons que m'agraden.

























2 comentaris:

  1. Hola Lara ens va agradar molt com vares tocar la guitarra . Segueix així i arribaras molt lluny.

    ResponElimina
  2. Lara, ho has fet molt bé. La teva afició ens ha agradat molt i ens has alegrat el dia.

    Una abraçada.

    ResponElimina